Unde reclamam?

De câte ori nu vi s-a întâmplat să fiți nemulțumiți de produsele și serviciile pe care le-ați achiziționat? Ele ar fi trebuit să respecte anumite norme, anumite standarde și să ne satisfacă nevoile în conformitate cu promisiunile vanzatoriilor din respectivul magazin/sediu. Și ce ați spus în acel moment? Că veți redacta și depune o reclamație!

Pentru cei ce doresc să înainteze o reclamație, în ceea ce privesc drepturile consumatorului, din 1992 există Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorui (ANPC). Pe siteul oficial http://www.anpcnet.ro/ro/ , există mai multe informații privind legislația actuală în domeniu, diverse ghiduri, oficiile județene, cum trebuie redactată o reclamație, și mai ales, opțiunea de a depune o reclamație online.

De reținut că petitiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petiționarului nu se iau în considerare și se clasează, conform art. 7 din O.G. nr. 27/2002; iar „capra vecinului” nu se reclamă aici.
Spor la reclamat sau în a continua cu o poziție pasivă față de nesimțirea unor agenți economici!