Edilii olteniţeni dau un ultimatum conducerii Ecoaqua

Primarul municipiului Olteniţa Costinel Milescu şi viceprimarul Florian Cercel au înaintat o plângere prealabilă Consiliului Judeţean Călăraşi, prin care este exprimată nemulţumirea celor doi edili olteniţeni vis a vis de gestionarea apei în Olteniţa sub conducerea Ecoaqua. Potrivit unor teste tehnice coordonate de cei doi reprezentanţi ai autorităţii publice locale, în anul 2008 s-a pompat în reţea o cantitate de 3.132.511 mc de apă, iar factura eliberată la acest consum arată 1.197.159 mc, diferenţa fiind de 1.935.342 mc, adică o cantitate aproximativ dublă faţă de câtă apă s-a pompat în reţea.

Costinel Milescu:
„Noi am sesizat nişte stări de fapt, pentru că societatea furnizoare de apă nu este a noastră iar noi am intrat într-o asociere la nivel de judeţ. Ne-am adresat conducătorilor acestor societăţi pentru că este prost condusă, cel puţin partea de distribuţie de la Olteniţa. Ne-am pus întrebarea de ce au crescut tarifele. Nici măcar investiţii nu s-au făcut.” vezi interviul video

Costinel Milescu este convins că managementul societăţii lasă de dorit. Acesta acuză un management slab în interiorul societăţii furnizoare de apă Ecoaqua, declarând că îşi doreşte să demonstreze şi fizic că municipalitatea olteniţeană are dreptate şi că acolo sunt pierderi, iar motivul creşterii tarifului la apă potabilă nu este sustenabil. urmăreşte declaraţiile primarului Costinel Milescu

Florian Cercel este indignat de lipsa responsabilităţii managerilor din România. Acesta spune că românul nu mai are poftă de muncă. Viceprimarul Florian Cercel face parte din comitetul director al societăţii şi din consiliul de administraţie al Asociaţiei de Dezvoltarea Intercomunitară, care este forumul ce coordonează activitatea operatorului regional.

Florian Cercel: „De 20 de ani ţara asta se confruntă cu creşteri de preţuri, dar nimeni nu face nimic să le scadă. Discuţia vis a vis de această slabă gestiune a apei potabile a răscolit la nivel de judeţ toate forurile. Operatorul regional vrea să se aprobe nişte indicatori de perfomanţă prin care îşi impune un consum specific la energia electrică de 1,25kw, de 4 ori mai mult decât consumul proiectat. Ceva nu este în regulă, instalaţia asta nu funcţionează corect.” vezi interviul înregistrat

Comentarii

  1. Mihai Ceauşu spune:

    Mda, preturile cresc, calitatea scade, oamenii sufera. M-am uitat pe facturile apei si am impresia ca traiesc in apa.

  2. KAMY spune:

    SA VEDEM REZULTATELE „NEMULTUMIRII” IN FACTURI !!DAR CE SA MAI VEDEM ? TAXE SI BANI DATI DEGEABA PE TOATE NASCOCIRILE UNOR OAMENI CARE NU AU LIMITE…

  3. sandyka spune:

    Eu am cateva nelamuriri.
    De unde asa pierderi? Din cauza ca lumea nu-si da indexul sau ca nu s-au mai facut deloc imbunatatiri la coloana de apa in orasul Oltenita si apa curge ca de la cismea? Sau,poate ca la casele din oras inca nu s-au montat apometre? La statia de pompare sunt pierderi?Alfel de unde?
    Cine trebuie sa ia masuri? Ecoaqua, primaria?
    Reteaua de apa a cui este? A orasului sau a Ecoaqua?
    Sau poate destituim si directorul de la Ecoaqua si „se rezolva toate” ca si la Termourban.
    Ca da, daca s-a schimbat directorul la Termourban s-au rezolvat toate problemele:s-au recuperat datoriile de la rau-platnici, avem apa calda ca niste oameni civilizati ce suntem……
    Domnule primar, o rugaminte am la dumneavoastra: rezolvati problemele in asa fel incat noi, oltenitenii sa nu mai avem de suferit!
    Destituiti, dati-va demisia, orice numai sa fie bine si pentru noi cei care trebuie sa platim facturi cat mai incarcate.

  4. cristian spune:

    DOMNUL PRIMAR SI DOMNUL VICE VORBESC DE FACTURI INCARCATE? DAR FACTURILE LA IMPOZIT CUM SUNT?
    DE CE VOR SA CREASCA IMPOZITAREA PE LOCUINTELE UNDE S-AU TRAS GAZE? LE-AU TRAS CUMVA PE BANII PRIMARIEI SAU A PLATIT FIECARE CETATEAN CARE S-A RACORDAT LA RETEAUA DE GAZ?

  5. I spune:

    De ce nu vin edilii cu solutii?

  6. RedX spune:

    La Ecoaqua sunt intradevar probleme.
    De ani de zile la noi in bloc diferenta dintre suma citirilor pe apometrele individuale si apometrul general este foarte mare. Aceasta diferenta se distribuie proportional cu consumul fiecarui apartament. Vi se pare drept ca eu si inca doar doua familii din bloc, care dam indicii corect si chiar invitam incasatoarea sa citeasca indexul sa platim mare parte din diferenta, iar cei care nu deschid usa si luni la rand au diferenta de index 0(zero), sa consume si sa nu plateasca nimic?
    Angajatii Ecoaqua nu se intreaba cum familii cu trei patru membri pot trai luni la randul cu 0 metri cubi de apa, dar sa locuiasca in acele apartamente, sa spale rufe cel putin la doua zile si multe alte activitati gospodaresti inevitabile?!?!?!. Vreau sa spun ca la subsol nu avem nici un strop de apa. Discutand cu colegi am aflat ca acest lucru se intampla in mai multe blocuri.
    Sunt de parere ca ar trebui ca o echipa de angajati cinstiti ai Ecoaqua sa porneasca in teren, sa verifice fiecare instalatie din apartamente sa sigileze si acolo unde au fost depistate probleme pe langa o amenda sa se prevada controale periodice.
    Incasatoarele primesc salariul pentru icasarea facturii si citirea indexului, DECI SA CITEASCA INDEXUL, sa nu-l primeasca prin telefon.

  7. E. spune:

    Este normala o astfel de diferenta atata timp cat la curti nu exista contirizare. Si acolo se consuma apa destula, ca fiecare om isi uda gradina sau gazonul si nu-l intreaba nimeni cata apa consuma pentru asta. Sa contorizeze si cutile si nu vor mai fi pierderi atat de mari. Sau dumnealor stau tot la casa si le convine situatia?!

  8. RedX spune:

    La blocul nostru deja au venit cu anuntul ca de astazi in 5 zile se va intrerupe apa rece daca nu se plateste datoria. Este ce-i drept o datorie mare, dar ce vina avem noi ceilalti care platim la zi, destul stam fara apa calda de doua luni. S-au gasit si ei acum cand sunt caldurile astea si s-a declansat si pandemia de gripa noua. Nu-i destul ca sunt incapabili sa gaseasca solutii. Ei nu cunosc decat doua variante: sa incarce factura celor care sunt buni platnici si sa inchida robinetul cand vad ca povara ar fi prea mare pentru cele 3-4 familii din bloc care suporta diferentele lor. Ar trebui sa se revolte toata lumea de buna credinta din oras si sa-i determine pe cei de a Ecoaqua sa gaseasca o solutie care sa nu-i impovareze e cei care sunt la zi cu facturile si sa nu-i lase fara serviciile pentru care ei se achita conform contractului incheiat cu ei.

  9. 90210aca spune:

    preturi mari…calitate zero=datorii imense…trebuie facut ceva domnilor primari!!!urgent!!!