Ecosal Olteniţa va avea alt director şi altă organizare

Interimatul la La Ecosal Olteniţa s-a finalizat. Noul director al SPS Ecosal Olteniţa va susţine concurs pentru numirea în funcţie. Participanţii la concurs trebuie să cunoască Regulamentul ce cuprinde criterii şi proceduri privind organizarea şi desfăşurarea concursului. Funcţia de director a avut regim de interimat, iar ultima zi de funcţiune a fost 30 aprilie 2010. Până la această dată director la Ecosal a fost Mihai Neagu.

Legea prevede că numirea conducătorilor instituţiilor şi serviciilor publice de interes local se face pe bază de concurs organizat, potrivit procedurilor şi criteriilor aprobate de consilieri, la propunerea primarului, în condiţiile legii. Numirea se face, potrivit legii administraţiei publice locale, prin dispoziţia primarului, lângă care se anexează contractul de management.

Consilierii olteniţeni au votat în şedinţa lunară din luna aprilie înfiinţarea unor posturi. În cadrul Compartimentului „economic” vor fi constituite 2 posturi de gestionar cu principala atribuţie „vânzarea deşeurilor”. La Serviciul „exploatare” vor fi create 12 posturi de şofer ce au ca principală atribuţie deservirea utilajelor nou achiziţionate în cadrul proiectului „Gestionarea deşeurilor în municipiul Olteniţa”.

Prin aceste modificări de posturi se schimbă şi organigrama cu numărul de personal şi statul de funcţii ale Serviciului Public de Salubrizare „Ecosal” Olteniţa, alcătuită şi pusă în vigoare prin HCL 102/2009.

Un post de casier grad 5 din cadrul Direcţiei Economice – Biroul Urmărire-Încasare Impozite şi Taxe Locale, s-a transformat în post de „referent”, treapta profesională IA, în cadrul aceleiaşi direcţii. Postul de natură contractuală va trece în cadrul Biroului „stabilire, constatare, control impozite şi taxe locale”. Decizia a fost luată ca urmare a faptului că în cadrul acestui birou sunt vacante 4 posturi din 7 existente.

Comentarii

  1. cezarik spune:

    frumos