Deputat Aurel Niculae: “Interesul meu actual este de a deschide noi punți de comunicare cu Japonia, pe toate palierele”

Miercuri, 26 iunie 2013, la invitația Excelenței Sale domnul Keiji Yamamoto, ambasadorul Japoniei la București, deputatul de Călărași Aurel Niculae a fost prezent la recepția organizată la reședința ambasadorului de la București.

 

 ”Am fost onorat să primesc invitația de participare la recepție, mai ales pentru că, pe lângă faptul că sunt membru în Grupul parlamentar de prietenie cu Japonia, față de această țară mă leagă o experiență profesională și de viață generatoare de sentimente puternice. Interesul meu actual este de a folosi pe cât posibil legăturile existente și de a deschide noi punți de comunicare cu Japonia, pe toate palierele, politic, economic, social. Sper din tot sufletul să putem aduce expertiză niponă pe care să o putem folosi în colegiul nostru parlamentar, să putem realiza înfrățiri între localități, schimburi de experiență și chiar atragerea de investitori. Cultura niponă este fantastică, iar pentru a putea avea comunicare, este necesar ca noi românii să facem un efort de a ne depăși condiția” a ținut să precizeze Aurel Niculae.

E.S. dl Keiji Yamamoto este ambasador în Româmia din octombrie 2012, iar la primirea acreditării a declarat că dorește să se întâlnească cu cât mai multe persoane din România, să viziteze diferite locuri, să înțeleagă țara noastră și, prin valorificarea din plin a potențialului mare pe care îl au Japonia și România, să dezvolte și mai multe relații de cooperare între cele două țări (mesajul complet: http://www.ro.emb-japan.go.jp/salut.htm).

Conform CV-ului său, Aurel Niculae a fost pentru 8 ani director general al Romania International Trading – reprezentanța Panasonic Romania, coordonând activitatea de reprezentare și de comerț a companiei nipone în țara noastră. În anii 90, pe lângă tehnologia de înaltă clasă care se regăsea în toată gama de produse Panasonic, Romania International Trading a fost printre primele companii străine care au adus un mod cu totul nou de management și de relaționare cu clienții, contribuind la schimbarea mentalității românilor tocmai ieșiți dintr-o societate inchisă și un regim totalitar.