Notariatul Public Oltenita angajeaza SECRETAR(A) ARHIVA / SECRETAR(A) REDACTARE

Notariatul Public Oltenita angajeaza
SECRETAR(A) ARHIVA

Responsabilitati principale:
– organizare si gestionare arhiva
– inregistrare documente
– relatii clienti

SECRETAR(A) REDACTARE

Responsabilitati principale:
– tehnoredactare documente
– relatii clienti

Cerinte minime :
– studii medii
– cunoasterea Microsoft Word
– abilitati de comunicare verbala si scrisa
– capacitate de concentrare si atentie la detalii
– capacitate de a lucra sub presiune si de a respecta termenele

Nu este obligatorie experienta prealabila, dar constituie un avantaj.
Persoanele interesate sunt rugate sa depuna CV-ul si o scrisoare de prezentare (cu metionarea postului dorit, o scurta caracterizare personala in care sa se arate cateva calitati si cateva defecte si raspunsul la intrebarea „Cum deosebesti un client multumit de unul nemultumit?) la adresa de email notariat.oltenita@gmail.com sau prin fax 0242.515.121