Responsabilitati:
- verifica inregistrarea cheltuielilor pe centre de cost
- calculeaza costul complet pe fiecare produs obtinut
- inregistreaza note contabile in programul de contabilitate
- verifica stocurile de produse finite, produsele in custodie.
- inregistrarea impozitele si taxelor locale, verifica decizia de impunere cu registrul de evidenta a mijloacelor fixe
- participa la inventarul anual al patrimoniului;
- acorda suport in misiunile de audit, precum si in controalele efectuate de autoritati.
- acorda suport la implementarea sistemului informatic;
- acorda suport in punctajele cu parteneri
- alte rapoarte si verificari solicitate de superiori;
Experienta
- Experienta in contabilitate min 2 ani. Este un plus experienta in contabilitatea de gestiune/calcul costuri;
- Cunoștințe tehnice: excel;
- Abilitatea de a lucra in echipa;
- Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă;
- Abilități analitice și atenție la detalii;
- Abordare practica, dispus sa faca schimbari/rotatii de task-uri în cadrul echipei pentru a mentine un grad de motivatie ridicat;
Candidaţii interesaţi pot trimite un Curriculum Vitae la adresa de mail: andreea.surghie@agrochirnogi.ro. sau ne pot contacta la numarul de telefon: 0742 205 602
Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate